انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

ای آشنای غربت جمعه ظهورکن-
یکمرتبه زکوچه ی ما هم عبورکن
- چشم انتظارقایق صیادمانده ام-
محض خدابیاومراصید تورکن.
عیدمیلاد مهدی برشماهم مبارک
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .درانتظاردیدنت همه دلهابیقرارند:
ای”تک ستاره بهشت” حسرت به دلمان نگذار
آغازامامت منجی عالم بشریت مبارکباد
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران تا از دل بشویی غم های روزگاران

نهم ربیع الاول ، روز آغاز امامت و ولایت آقا امام حجة ابن الحسن عسگری (عج) را بر ساحت آن امام حمام و تمام شیعیان آن حضرت تبریک عرض می نمائیم.

.

آغاز امامت و ولایت قطب عالم امکان ، فخرزمان، امان مردمان ، اعلی حضرت دوران ، صاحب العصر والزمان مبارک باد.
دوست دارم اشک باشم گوشه چشمت نشینم تا اگر روزی بیفتم لااقل پایت ببوسم

.

اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)



.

از هجر تـو بی قرار بـودن تا کـی؟ بازیچه روزگـار بـودن تا کـی؟

ترسم که چراغ عمر گردد خامـوش دور از تو به انتظار بودن تا کـی؟

.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نهم ربیع الاول سالروز تاجگذاری حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی و آغاز امامت و ولایت ایشان بر گستره گیتی فرخنده و مبارک باد


اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
.
آغاز امامت امام زنده و امید مظلومان و ستمدیدگان عالم رو خدمت تمامی منتظران و یاران صدیق آقا تبریک و تهنیت عرض می کنم.اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
.
آغازامامت حضرت گل سرسبدعالم هستی  حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج)برشمامبارک.

اس ام اس های تبریک بمناسبت آغاز امامت و ولایت امام زمان عجّل الله تعالی فرجه:

آغاز گشته امامت مهدی موعود

روشن کنید شمعها و عود

برای آمدنش دعا کنید

طولانی کنید نمازتان رابا سجود

گل ها همه با اذن تو برخاسته اند
از بهر ظهور تو خود آراسته اند
مردم همه در لحظه ی تحویل، بی شک
اوّل فرج تو از خدا خواسته اند

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

“خانه تکانی”، رسم قدیمی همه “منتظران” بهار است؛
خانه تکانی دل را برای رسیدن بهار دلها، مهدی زهرا فراموش نکنیم.

. نهم ربیع الاول روز تجلی حاکمیت مستضعفان بر جهان،
و روز نوید دهنده ی شکست نمرودیان و روز شادی شیعیان در تاجگذاری امام زمان(عج) مبارک باد.

۲٫ ای نعمت باطنی عالم مهدی
وی نور دل نبی خاتم، مهدی
تکمیل نموده رب به تو نعمت ها
ای نعمت جاری دمادم ، مهدی
// سالروز آغاز امامت و ولایت گل سرسبد عالم هستی، تبریک و تهنیت //

۳٫ رسول خدا فرمود:
در دولت او (امام زمان) مردم آنچنان در رفاه وآسایش به سر می برند که هرگز نظیر آن دیده نشده است.

سالروز آغاز امامت آخرین مرد نجات و مایه ی نزول برکات مبارک باد.

۴٫ نهم ربیع الاول، پیام رسان بهار ظهوری است که گلهای زیبای زندگی
همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار و ایمان و احسان در آن می شکفد.//عید شما مبارک//

۵٫ ای منتظران گنج نهان می آید
آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور
گفتند که صاحب الزمان می آید
*عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان مبارک*

۶٫ هزار و صد و هفتاد و یک سال است که مهدی(عج) “امام” شده است،
و منتظر است که منتظرانش “به خود بیایند” تا او بیاید…
.: عید تاجگذاری زیباترین، عادلترین، مهربانترین و تنهاترین شاه عالم مبارک باد :.

آقا جان! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره وپاره پاره پنهان بماند،حیف نیست دیده را

شوق وصا ل باشد ولی فروغ دیده نباشد…

مهدی جان!

سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت …

اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …

دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات … بر جان و دل صبور مهدی صلوات …

تا امر فرج شود مهیا بفرست … بهر فرج و ظهور مهدی صلوات…

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی …

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی …

خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن …

خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی …

برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی …

برای عده ای چه خوب شد نیامدی ….

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام …

دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی…

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند … ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار…
——

به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : مهدی آمد…
—–

سر راهت در انتظارم … برده هجرت صبر و قرارم …

جز ظهورت ای گل زهرا … به خدا حاجتی ندارم…

کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟
—–

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم…

—–

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد

بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد

سوگند به هر چهارده آیه نور

سوگند به زخم های سرشار غرور

آخر شب سرد ما سحر می گردد

مهدی به میان شیعه برمی گردد

…یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد

گفته بودم گربیایی مقدمت را گل فشانم

گل چی قابل مهربانم چشمهایم فرش راهت

چه انتظارعجیبی! توبین منتظران هم عزیز من چه غریبی!

عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت

چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت

چه بی خیال نشستیم چه کوششی چه وفایی؟

فقط نشسته وگفتیم خداکند که بیایی.

جزاو به هیچ واقعه ای دل نبسته ایم

موعود جمعه *جمعه موعود می رسد….

نیازارم ز خود هرگز دلی راکه

میترسم در آن جای تو باشد …

توسل به امام عصر(عج)

سر راه تو نشستم به تمنای نگاهی
چه شود عاقبتم را ز خدا خیر بخواهی
سالِفِ برِّکَ بی خوانده‌ام و درس گرفتم
که مرا داده‌ای از روز ازل فیض پناهی
با لباسی که برای غم جد تو بپوشم
با همین رنگ سیاهش ز دلم رفته سیاهی
آمدم تا که بگویم سر یارم به سلامت
تسلیت بر تو بگویم همره ناله و آهی
گر نگاه تو نباشد به خدا هیچ نماند
نه امانی نه قوامی نه ثباتی و سپاهی
عزّت عشق عیان است در این سال حسینی
چه شود امر فرج را ز خدا خود تو بخواهی
آغازامامت گل سرسبدعالم هستی  بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج)برمنتظرین ظهورش مبارک.

شب های دراز بی عبادت چه کنم

طبعم به گناه کرده عادت چه کنم

گویند کریم است و گنه می بخشد

گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم…






اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

… کاش می شد فقط یک لحظه، یک نظر
در پیشگاه عظمت تو حاضر شوم
به یک نگاه قامت بلند تو تماشا کنم.
به یک گذر در آسمان چشم تو بال بگشایم
به یک نظر از لبخند حاجت بخش تو جان بگیرم
و آن وقت…
در یک لحظه، همه حرفها، همه دردها، همه آرزوهایم را در قالب
یک نفس برآورم ودر پای تو جان دهم

کاش می شد…

آقاجون دلم گرفته
آقا جون دلم کرده هوا تو
بادلم یه نذری کردم که اگه تو  رو  ببینم
با همون نگاه اول جونم و بدم برا تو
گل زهرا (س)
چه خوبه خونه قلبم بشه جای تو همیشه
چی میشه یه بار شبانه رد بشی از کوچه قلبم
روی ماه تو ببینم
یا که بشنوم صدا تو
اللهم عجل لولیک الفر

یا ابا صالح دلم را عشق تو کرده هوایی
می کنی در آسمان قلب مجنونم خدایی



اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
جرگه عشاق

در حلقه ی درویش ندیدیم صفایی
در صومعه از او نشنیدیم ندایی
در مدرسه از دوست نخواندیم کتابی
در ماذنه از یار ندیدیم صدایی
در جرگه ی عشاق روم، بلکه بیابیم
از گلشن دلدار ، نسیمی ، رد پایی
اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
ما را جمال ماه تو را دیدن آرزوست
از گلشن وصال تو گل چیدن آرزوست
از آن لبان لعل تو ای مهدی عزیز
گفتار دل ربای تو شنیدن آرزوست
آن یکّه راه وصل تو ما را به اشتیاق
با گام عشق خویش نوردیدن آرزوست
کن جلوه گر لقای منوّر چه شیعه را
رخساره بر قدوم تو ساییدن آرزوست
عشاق را تمام به هنگامه قیام
در خاک و خون به عشق تو غلطیدن آرزوست
بازا که گفت شائق شیدا به دل مرا
در محضرت مدیحه سراییدن آرزوست






اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

اللهم العن الجبت و الطاغوت و من احبهما وانعثل
مبارک باد مهدی را  امامت  - خدا افزون کند بر ما عنایت
خدایا عافیت ده نصرتی کن  - و ما را دور از بی غیرتی کن
دل مولایمان را شاد گردان – تو این امت مطیع او بگردان
نما تعجیل در امر ظهورش  -  به کوری عدوی دیده کورش
همه امت به نصرت شاد گردان – تو این کشور همه آباد گردان
اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)


اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه امین

آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد
شاید دعای مادرت زهرا بگیرد
آقا بیا تا با ظهور چشم هایت
این چشم های ما کمی تقوا بگیرد

چه انتظار عجیبی
تو بین منتظران هم
عزیز من چه غریبی !
عجیب تر آن که چه آسان
نبودنت شده عادت
چه بی خیال نشستیم
نه کوششی ، نه توحید
فقط نشسته و گفتیم :
خدا کند که بیایی
اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

فقط توئی که می توانی داد عدالت سر دهی … چون تو زاییدۀ حقی …
اللهم عجل لولیک الفرج

اگر تو نیایی سیلی ظالمان همیشه بر گونه مظلومان می خورد
و صدای ظالم همه جا به گوش می رسد …

ای دل شیدای ما گرم تمنای تو /  کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو
نیمه شعبان بود روز امید بشر / شادی امروز ماست نهضت فردای تو . . .

.
آغاز امامت گل سر سبد هستی


اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

آغازامامت گل سرسبدعالم هستی بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج)برمنتظرین ظهورش مبارک.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

اِلـهی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَانْکَشَفَ الْغِطاءُ،

وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ، وَضاقَتِ الاَْرْضُ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ،

واَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی، وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ

فِی الشِّدَّةِ والرَّخاءِ، اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد،

اُولِی الاَْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ، وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ،

فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ،

یامُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ

اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ، وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ،

یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ،

الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی،

السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل،

یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ،

بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرینَ.

اس ام اس تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

 

آقا جان! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره وپاره پاره پنهان بماند،حیف نیست دیده را
شوق وصا ل باشد ولی فروغ دیده نباشد…
مهدی جان!
سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت …
اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …
دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…
اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …
دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات … بر جان و دل صبور مهدی صلوات …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد